Hogy működik a kenyérrendelés a Pipacsnál?

Hogy működik a kenyérrendelés?

A rendelést csak regisztrált vásárlók adhatnak le! Legelső alkalommal elég a regisztrációt a kenyér / kenyerek kiválasztása után elvégezni, mivel azonban a rendszer elmenti a kiválasztott tételeket, ezért a későbbiekben először be kell jelentkezni! (Rendelési oldalon bal felső sarok BEJELENTKEZÉS gomb.) A regisztrációhoz név, e-mail cím és telefonszám megadása egyaránt kötelező. Ha már visszatérő vásárló vagy, mindenképpen jelentkezz be először!

További részletek:

 

1.  Válaszd ki, hogy milyen kenyérből mennyit kérsz!

A táblázatban 3 hétre előre láthatod azokat a napokat, amikorra lehet kenyeret rendelni. Mivel pénteken nem vagyunk nyitva a Bécsi úton, ezért ott nem látszik a rendelésre utaló kenyérkosár ikon. A kenyerek mennyiségét a + és – jelekkel lehet növelni / csökkenteni. Ha egy bizonyos mennyiségre nem lehet megnövelni az adott kenyértípust, akkor annak 2 oka lehet: Vagy a rendelhető mennyiség elfogyott, vagy az adott kenyérből elértük a maximálisan rendelhető darabszámot. Természetesen örömmel készítünk nagy mennyiségben is kenyeret rendelésre, ezt azonban kérünk írásban jelezd nekünk az info@pipacspekseg.hu e-mail címre írva.

2.  Add meg nekünk, hogy meddig tartsuk neked a rendelést!

A Pipacs kenyérrendelő rendszerében tulajdonképpen félretesszük neked a kenyeret 18:30-ig és fizetni csak átvételkor kell a termékekért, a boltban. Amennyiben biztos vagy benne, hogy tudsz jönni a kenyérért de nem érsz ide 18:30-ra, akkor jelöld nekünk a kis négyzetben a pipával, hogy tartsuk a félretett termékeket zárásig. Minden olyan megrendelést, ahol ezt a kedves vásárlóink nem jelzik nekünk, a félretett kenyereket kitesszük szabadpolcra a boltba látogató vásárlók részére 18:30 után.

3.  Első alkalommal elég a megrendelés leadásával egy időben regisztrálni

A kenyérrendelő rendszerben csak regisztrált vásárlók tudnak kenyeret / kalácsot félretetetni. Első alkalommal az egyszerűség kedvéért lehetőség van arra, hogy a termékek kiválasztása után adjuk meg személyes adatainkat. A megrendeléssel egy időben a Pipacs Webshop is küld egy levelet, hogy regisztráltunk a rendszerbe.

A “Maradok bejelentkezve” jelölőnégyzet kipipálása esetén a böngésző emlékezni fog arra huzamosabb ideig, hogy bejelentkeztünk és nem kell minden látogatáskor külön bejelentkezni.

Fontos, hogy a későbbiekben mindig előbb jelentkezzünk be.

4.  Ha nem látszik a kenyérkosár ikon, akkor több eset lehetséges

Vannak olyan termékeink, amelyeket csak bizonyos napokon árulunk és kizárólag a bécsi úti boltunkban. Az alakor kenyeret pl. hétfőtől – csütörtökig készítjük, a szombati biopiacra nem sütünk belőle. Kalács csak hétfőn, kedden és szerdán rendelhető a boltba (limitált darabszámban), más napokon nem kapható. Ha egy egyébként elérhető termék esetében nem látunk kenyérkosár ikont, az azt is jelentheti, hogy elfogyott a rendelhető mennyiség. (Ez főleg ünnepnapok közeledtével tapasztalható.)

5.  A rendelés a sütés előtti nap 11:59-ig módosítható!

A már leadott rendelések igényrögzítésnek minősülnek és a sütést megelőző munkanap 12:00 órakor válnak véglegessé. (Pl. Hétfői rendelés esetén pénteken 12:00-kor, keddi rendelés esetén hétfőn 12:00 órakor.) Amikor a kenyérkosár ikon eltűnik / már csak egy nem módosítható bekarikázott számot látunk, akkor a rendelés véglegessé vált! Az “igényrögzítés” nem azt jelenti, hogy ne lenne biztos a már leadott megrendelés, hanem csak azt, hogy még minden módosítható a sütést megelőző nap déli 12:00 óráig! (Módosítható a kiválasztott kenyér típusa, mennyisége, bármi!)

Ha esetleg úgy alakul, hogy mégsem tudunk a kenyérért jönni, akkor elég csak belépni, módosítani a mennyisége(ke)t 0-ra és ismételten elküldeni a megrendelést!

Fontos: MÓDOSÍTÁS UTÁN MINDEN ESETBEN KATTINTSUNK A MEGRENDELÉS GOMBRA!

6.  Regisztrálni a rendeléstől függetlenül is lehetséges a kenyérrendelő rendszerbe

A kenyérrendelő alkalmazás csak regisztrált vásárlóknak érhető el, azonban megrendelés leadásától függetlenül is lehet regisztrálni a rendszerbe. Ha ezt szeretnénk tenni, akkor kattintsunk a jobb felső sarokban látható “Regisztráció” gombra.

7.  A regisztrációhoz adjuk meg személyes adatainkat

A regisztrációhoz név, email cím és telefonszám megadása is kötelező. A későbbiekben az e-mail cím / jelszó kombinációval tudunk a kenyérrendelő rendszerbe bejelentkezni és a megrendeléseinket áttekinteni, módosítani, vagy akár új rendelést leadni.

8/A.  Visszatérő / már korábban regisztrált vásárlóként először jelentkezzünk be!

Mivel a kenyérrendelő alkalmazás elmenti az összes meglévő és korábbi rendelést (darabszámra és összegszerűen áttekinthető módon), sőt arra is lehetőséget biztosít, hogy a sütést megelőző nap 11:59-ig módosítsuk a már leadott rendelésünkön, ezért ha már korábban regisztráltunk a rendszerbe, először mindenképpen jelentkezzünk be!

8/B. A bejelentkezés a bal felső sarokban látható linkre kattintva is lehetséges!

A bejelentkező oldalt a bal felső sarokban látható “BEJELENTKEZÉS” gombra kattintva is el lehet végezni. Ha nem szeretnénk minden alkalommal újra és újra beírni a felhasználónév + jelszó kombót, akkor jelöljük ki a “Maradjunk bejelentkezve” jelölőnégyzetet.

9. A korábbi / határidőn túli rendelések továbbra is láthatók

A sütést megelőző nap 11:59-ig minden már meglévő megrendelés módosítható, törölhető. A határidőn túli már nem megváltoztatható, valamint a múltban leadott rendelések továbbra is láthatók a rendszerben.

10. Kérdés esetén mi a teendő?

Igyekeztünk a lehető legnagyobb részletességgel bemutatni a Pipacs új kenyérrendelő alkalmazását, de ha mégis maradt kérdés, akkor kérlek írj e-mailt az ivan@pipacspekseg.hu e-mail címre és igyekszünk mihamarabb válasszal szolgálni.

Free WordPress Themes, Free Android Games