Hogy működik a kenyérrendelés a Pipacsnál?

Hogy működik a kenyérrendelés, ha viszonteladók vagyunk?

  1. A rendelést csak regisztrált vásárlók adhatnak le!
  2. Legelső alkalommal elég a regisztrációt a kenyér / kenyerek kiválasztása után elvégezni, mivel azonban a rendszer elmenti a kiválasztott tételeket, ezért a későbbiekben először be kell jelentkezni! (Rendelési oldalon bal felső sarok BEJELENTKEZÉS gomb.)
  3. A regisztrációhoz név, e-mail cím és telefonszám megadása kötelező.
  4. Ha már visszatérő vásárló vagy, mindenképpen jelentkezz be először!
  5. Kenyeret rendelni akár 2-3 hétre előre is lehetséges, ha fontos számodra, hogy zárásig tartsuk a rendelést egy adott napon, tegyél egy X-et az utolsó sorban a rendelési táblázatban.
  6. A megrendelés elküldése után visszaigazolás érkezik e-mailben a megrendelt tételekről.
  7. Azon a napon, amikorra rendeltünk kenyeret, 12:00 órakor érkezik egy emlékeztető a rendelésről és az aznapra rendelt tételekről.
  8. Minden már leadott rendelés módosítható addig, amíg látszódnak az adott naphoz tartozó ikonok. (Ez a sütés napja előtt 12:00 óráig van így. Pl. Ha csütörtökön leadsz egy rendelést keddre, akkor hétfő 12:00 óráig tudsz a megrendelésen változtatni, de törölni is tudod az egészet.) Amint a kenyérikonok eltűnnek egy adott napnál, a rendelés véglegessé válik. Nagyon kérünk, hogy gondold át előre a rendelésedet, hogy ne legyen szükség az idő utáni telefonos egyeztetésre. Köszönjük!
  9. Bizonyos termékekből (pl. kalács) nagyon limitált számban tudunk rendelést felvenni, ezzel kapcsolatos megértésedet köszönjük! Amennyiben ez változik a jövőben, tájékoztatást küldünk.
Free WordPress Themes, Free Android Games